[eibar] Irungo La Sallen, 1970etan, abusuak ikasleen kontra

Oier Gorosabel Larraņaga txikillana a bildua eibar.org
As, Mar 1, 23:16:16, CET 2016

Asierrek:
> Barandiaranen lekukotasuna gogorra da, oso.
> Leire, zuk bota dozuna ez da gitxiago.
> Zeozertxo hobetu dogulakuan, behintzat.
>
> Hamen be laga nahiko bazendu...
> http://sustatu.eus/1456826414343
>
> Zenbat tonelada zikinkerixa egongo ete dan, oindiokan, alfonbrapietan.
> Eta ez hain aspaldikua, zoritxarrez.

Aurreko baten blogian kontau neban nik be, Eibartik Bittorixara juandako
ume batzu (gure ama eta osaba) abadiekin 40 hamarkadan bizi izandakuak.
Eta Oiartzungo auzo-eskola baten, maisu mutilzaliak egitten zittuanak...
70-80 hamarkadan. Nik uste dot merezi dabela, bai, eskandalua montatziak.
http://eibar.org/blogak/orakulua/pederasten-paradisua

--
***
Oier Gorosabel Larraņaga