[eibar] Jon Etxabe komandoa

Luistxo Fernandez luistxo a bildua eibar.org
Ost, Mar 9, 13:15:48, CET 2016

> Bueno, ba ez da izango aste honetan. Ze bera ta andrea kanpora doaz etzi
> 15 egunerako.  (...)

Jon Etxabe itzuli da bere oporretatik eta egin dut zita berarekin.
Ostiralean, 17.00etan, bere etxean geratu naiz.

Inork etorri nahi badu, atarian gera gaitezke 16.55etan. San Andres 1 da
helbidea, apeadero parean.

Barixakura arte, benga, animatu baten bat.

Luistxo