[eibar] "Legezko abisuak" ez dute hemen balio

Josu Ibargutxi jibargutxi a bildua gmail.com
Al, Mar 14, 14:49:08, CET 2016

Arrazoia duzu, Luistxo. Aspalditik jarritako "abisua" da hori, hor dagoenik
ere konturatu gabe. Horrela jartzeko gomendioa bidali ziguten aspaldi. eta
egia esan, Snowdenen esanak kontuan hartzen baditugu, ez du gauza
askotarako balioko, baina, tira, ez noa kentzera. Beraz, zerrenda ireki
honetarako beste helbide bat ematera nator: aurrerantzean
josuibar a bildua outlook.es izango da Eibartarrak Zerrendan erabiliko dudana.
Aldaketa egiteko esan zer egin behar dudan, mesedez

> Kaixo, ikusi dut Josu Ibargutxiren mezuetan ohar hau jartzen duela.
>
> "L*EGEZKO ABISUA.-* Mezu elektroniko honetako informazio guztia
> (erantsiak izan ditzaken fitxategiak barne) jasotzaile gisa ageri
> den(ar)entzat baino ez da. Mezu elektroniko honetako eta berari erantsitako
> fitxategietako informazioa isilpekoa, konfidentziala  da, edota jabetza
> intelektualaren gaineko legeen eta beste legeen babespean dago. Mezu honek
> ez dio ezartzen inolako konpromisorik bidaltzaileari, berak eta
> jasotzaileak, aldez aurretik, berariazko idatzizko itunaren bidez besterik
> [...]

*DISCLAIMER.-* The information contained in this email is for the exclusive
use of the person(s) mentioned as addressee(s). This email and the attached
files, where appropriate, contain confidential information and/or
information legally protected by intellectual property laws or other laws.
This message does not constitute any commitment on the part of the sender,
except where there exists prior express agreement to the contrary in
writing between the addressee and the sender. If you are not the designated
addressee and receive this message by mistake, please notify the sender as
soon as possible at the following address (jibargutxi a bildua gmail.com) and then
delete it immediately. We also inform you that you may not use, distribute,
print or copy this message, either directly or indirectly or totally or
partially, if you are not the designated addressee.

*ADVERTIMENT LEGAL.-* Aquest missatge i, si escau, els fitxers annexos
tenen caire confidencial, especialment pel que fa a les dades personals, i
s'adrecen exclusivament al destinatari referenciat. Si no es tracta
d'aquest i l'ha rebut per error o se li ha fet arribar per qualsevol motiu,
li preguem que ens ho comuniqui per aquesta mateixa via (
jibargutxi a bildua gmail.com) i el destrueixi o l'esborri, i que en tot cas
s'abstingui d'utilitzar, reproduir, alterar, arxivar o comunicar a tercers
aquest missatge i fitxers annexos, tot sota pena d'entrar en
responsabilitats legals. L'emissor no garanteix la integritat, la rapidesa
o la seguretat d'aquest correu, ni es responsabilitza de possibles
perjudicis derivats de la captura, incorporacions de virus o qualsevol
altres manipulacions que facin tercers.

*AVISO LEGAL.-* La información contenida en este correo electrónico
(incluidos los ficheros adjuntos que pudiera tener) es para el uso
exclusivo de la/s persona/s mencionadas como destinataria/s. Este correo
electrónico y los archivos adjuntos, en su caso, contienen información
confidencial y/o protegida legalmente por leyes de propiedad intelectual o
por otras leyes. Este mensaje no constituye ningún compromiso por parte de
la persona remitente, salvo que exista expreso pacto en contrario, previo y
por escrito entre la persona destinataria y la remitente. Si usted no es la
persona destinataria designada y recibe este mensaje por error, por favor,
notifíquelo a la persona remitente con la mayor brevedad posible a la
siguiente dirección: (jibargutxi a bildua gmail.com) y proceda inmediatamente a su
total destrucción. Así mismo, le informamos de que no debe, directa o
indirectamente, usar, distribuir, reproducir, imprimir o copiar, total o
parcialmente este mensaje si no es la persona destinataria designada.