[eibar] Mendaroko istripu kontagailua

Luistxo Fernandez lfernandez a bildua codesyntax.com
As, Mar 15, 14:35:03, CET 2016

Nik esango nuke duela aste batzuk euskarazko oharra zeukala "Noiz arte?"
eta orain gaztelaniazkoa daukala.

Lanegun guztietan pasatzen naiz bertatik, eta irudizten zait kontagailua ez
dagoela ondo. Ez dakit nongo istripuak kontatzen dituen, neurketa Coruñatik
Angulemaraino den, baina puntu horretan hainbeste istripu egon izana
ezinezkoa iruditzen zait.

L.