[eibar] Ahoskera kontuak

Ane Urkiola aneurkiola a bildua gmail.com
As, Maiatza 24, 10:32:02, CEST 2016

Leire, interesantia gaixa! ;)

Beti euki dot fijaziñua azentuekin, ama-hizkuntza ondarrutarra izatian
ondorixo-edo.

Donostian bizitzen egonda, Luistxok jakingo dau, pasadia igartzen da
azentuen istorixia. Gure kasuan, esaterako, pisuan zarautz ta Beasaingo
jentiakin gauz ta beste espresiño bat klabia da: oso ondó!
Ta hori Donostian konstante bat da. Taberna, denda ta leku danetan:
"Eskerrik askó, oso ondó."

Ta pegau itxen da gainera. :O (Qué horror!)

Pd: Aurreko batian be esan notzun baina mikro bat hartu ta juan
dosdemayotikan eta auzuetatikan galdetzen... pildoratxo 2 minutukua! Ta
sareratu! Ez da aurrekontu haundirik bihar, ez azpiegitura, ez ekipo... eta
zure pasiñua da! Ta herrixan gose hori dau! Crowdfundingtxo bat akaso? !
Aupa Leire, animatu! ; )

Ane, zirikatzailea.