[eibar] Futbolarixen inpunidadia

Mikel Lizarralde mikellizarralde a bildua gmail.com
As, Urr 18, 11:52:10, CEST 2016

Futbolariek inmunitatea daukate. Auto istripuak, bortxaketak, bestelako
delituak, ... Orain arte beste klub batzuetan gertatzen zen.

Eibar KEak saltzen du bere burua bestelako zerbait balitz bezala futbolaren
munduan. "Another football is possible" jarri dute Ipuruan (eta autobus
berrian ere bai). Eta eskandalu honekin esperantza neukan beste klubek ez
bezala jokatuko zutela. Baina keba. Besteak bezalakoa. Eta zaletuak ere
igual-igualak.

Oier Araolaza<oier a bildua dantzan.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko urriak
18 11:43):