[eibar] el burro y la berza

Asier Sarasua asarasua a bildua gmail.com
Ost, Ots 15, 13:35:07, CET 2017

Guk "dolar" deitzen gentsan.
Baina ez dot gogoratzen zelan jokatzen genduan. Aukera asko zeguazen,
bai. Eta aldatzen be juaten zan, jokatu ahala, bertsiņo eta aukera
barrixak gehitzen.

Toribiok be jaso zeban, "astoka" izenakin.
Hiztegi Etnografikorako be jaso genduzen joko eta aldaeretako batzuk
(oso azaletik):
http://www.eibarko-euskara.eus/node/875?ikuspegi=lerroka

a.

leire narbaiza arizmendi<txargain a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2017(e)ko otsaila 15 13:27):