[eibar] Andrazko bazkidian Jaiki soziedadian

Ost, Ots 15, 17:41:07, CET 2017

Bazteratzaillia da oso! Matxismo hutsa! Ilegala be bai. Estatutu barrixak
egin bihar eta ezin da bazterketarik onartu, legez. Baiña alkarte batzuek
lortu dabe zirrikitua: bazkide barrixa botazioz onartu biharra. Holan
soziedade matxista hórretan andrazkueri beti emoten detse ezezkua!

Higoin handixa!

leire n

Josu Mendicute<josumendicute a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2017(e)ko
otsaila 15 16:05):