[eibar] ER: BASKER: 1960ko hamarkadako euskal kulturari buruzko suediar dokumentalak

Elena Laka burdinateplaza a bildua hotmail.com
Ast, Ots 16, 12:52:24, CET 2017

Duela bi aste eman zuten Bergaran Basker dokumentala, pentsatzen dut Bergarari zegokiona izango zela.

Nik ez nuen ikusi, baina ikusi zuen batek esan zidan oso kuriosoa zela, nola agertzen ziren filmatuta herriko gertaera garrantzitsu-edo asko, baina gertaera guztietan protagonista jendearen eguneroko bizimodua zela itxura denez egileari hori interesatzen zitzaion, herritar normalen eguneroko bizitza.

Interesgarria omen zen 60. hamarkadako bizitzaren zati bat ikusteko.

Elna

________________________________
Nork: eibartarrak=postaria.com a bildua mg.postaria.com <eibartarrak=postaria.com a bildua mg.postaria.com> honen izenean: Aintzane Agirrebeña , Eibartarrak-en bidez <eibartarrak a bildua postaria.com>
Bidaltze-data: asteazkena, 2017(e)ko otsailaren 15a 20:54
Nori: Eibartarrak Zerrenda
Cc: Aintzane Agirrebeña
Gaia: [eibar] BASKER: 1960ko hamarkadako euskal kulturari buruzko suediar dokumentalak

Epa,

Nere anaiak hauxe lanau laga desta ikusteko (uste dot Durangoko azokan erosi zebala): https://web-argitalpena.adm.ehu.es/listaproductos.asp?IdProducts=USS00164702&titulo=Basker.%201960ko%20hamarkadako%20euskal%20kulturari%20buruzko%20suediar%20dokumentalak
Basker. 1960ko hamarkadako euskal kulturari buruzko ...<https://web-argitalpena.adm.ehu.es/listaproductos.asp?IdProducts=USS00164702&titulo=Basker.%201960ko%20hamarkadako%20euskal%20kulturari%20buruzko%20suediar%20dokumentalak>
web-argitalpena.adm.ehu.es
Otros títulos que le pueden interesar. Basker. 1960ko hamarkadako euskal kulturari buruzko suediar dokumentalak / Documentales suecos sobre cultura vasca en la ...

Ezagutzen zenduen?
Oindio ez dittut ikusi dokumentalak osorik, baiña oso-oso interesgarrixak irudittu jataz! Eta ikertzailliak lan haundixa egin dau dokumentalian azaltzen dan jentia identifikatzen.

Hemen dokumentalan trailerra: TRAILER DEL DOCUMENTAL "BASKER"<https://vimeo.com/193695520>

<https://vimeo.com/193695520>

[https://s.yimg.com/nq/storm/assets/enhancrV2/23/logos/vimeo.png]
TRAILER DEL DOCUMENTAL "BASKER"