[eibar] todo en orden

Gari Araolaza gari a bildua eibar.org
Al, Ots 27, 14:11:52, CET 2017

Ba... segun zenbat kontu erosi dituzun.

Minecraft ordainpekoa da, kontu bakoitzeko 20 Euro bere garaian (orain ez
dakit). Orduan bi lagun ibiltzeko mundu berdinean jolasean, bi kuota
ordaindu behar dira normalean.

Mundu bat sortu daiteke, norbera eraikitzen hasi, gero lagun bati sarrera
eman, biok ibili, eta abar

Gari

Oier Gorosabel Larraņaga<txikillana a bildua eibar.org> igorleak hau idatzi zuen
(2017(e)ko otsaila 27 13:52):