[eibar] Iturburu eraikitzen (1976-1977)

Oier Gorosabel Larraņaga txikillana a bildua eibar.org
Al, Urt 9, 15:00:59, CET 2017

Gure amak-eta "Eztixa" esateetsek paraje horri. Izen kuriosua begittandu
jatak beti, eta ez dakitt zerena dan (basarrixa? basoren bat?).
Toponimuari buruz zer dakak esateko, Asier?
O.

09/01/2017 13:53(e)an, eibartarrak-request a bildua postaria.com igorleak idatzi
zuen:

--
***
Oier Gorosabel Larraņaga