[eibar] Iturburu eraikitzen (1976-1977)

Gari Araolaza gari a bildua eibar.org
Al, Urt 9, 15:08:27, CET 2017

OSMk Esteixa diņo (Instituto Geografico Nacionaleko datuak dira)

http://www.openstreetmap.org/#map=16/43.1918/-2.4665

Eta Ikastola baino beheraxeago dagoen antenari "Estixa" esaten diote
antenistek:

http://trinmer.com/?p=281

Gari

Oier Gorosabel Larraņaga<txikillana a bildua eibar.org> igorleak hau idatzi zuen
(2017(e)ko urtarrila 9 15:00):