[eibar] Iturburu eraikitzen (1976-1977)

Gari Araolaza gari a bildua eibar.org
Al, Urt 9, 15:22:24, CET 2017

Garai hartako bertso bat Karmeldarren aldizkarian atera zen, Segundo
Iturraldek egina

Ikastola izango da
 ESTIXA-gaiņian,
 onezkero zaudete
 danok jakiņian,
 kaletik igo eta
 zelai apaiņian,
 leku osasuntsu
 beti ibilli gabe
 kabitu eziņian.

http://urkiza.armiarma.eus/cgi-bin/EBMODBER.pl?Bertso=24192

Gari Araolaza<gari a bildua eibar.org> igorleak hau idatzi zuen (2017(e)ko urtarrila
9 15:08):