[eibar] Iturburu eraikitzen (1976-1977)

Al, Urt 9, 15:44:53, CET 2017

Gurian be Eztixa izan izan jako horreri parajiori.

egitten hasi aurretyik, edo obrak hasi barri zeguazenian amama, ama, anaia
eta ahiztia juan giñan Eztixara ikustera nun izango zan ikastola barrixa.

Kontua da galdu egin giñala eta sasiartian amaittu ikastola barriko lekua
ikusi barik! XDD

leire n

Aintzane Agirrebeña , Eibartarrak-en bidez<eibartarrak a bildua postaria.com>
igorleak hau idatzi zuen (2017(e)ko urtarrila 9 15:23):