[eibar] Iturburu eraikitzen (1976-1977)

Gari Araolaza gari a bildua eibar.org
As, Urt 10, 09:27:54, CET 2017

Bai, urteaz esaten dozuenaz ez naiz lehenago konturatu, baina Asierrek
esaten duenarekin bat nator. Iturburun 1978ko irailan hasi nintzen ni,
Elgoibartik Eibarrera bizitzera etorrita. Ordurako nere gelakideek aurreko
kurtsoa bertan zeramaten, ni nintzen berria bertan, beraz 1977/1978
ikasturtean ireki zen Iturburu.

Gari

Asier Sarasua<asarasua a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2017(e)ko
urtarrila 9 23:06):