[eibar] Coliseo txartela eta Donostia Kultura txartela

Asier Sarasua asarasua a bildua gmail.com
As, Urt 17, 18:39:44, CET 2017

leire narbaiza arizmendi<txargain a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2017(e)ko urtarrila 17 16:32):
> Coloseo txartela etara dau udalak.
> http://www.eibar.eus/eu/albisteak/coliseoaren-laguna-deskontu-txartela-eskuragai
> Ikusi nebanian pozez hartu neban, bazan lordua! Baina dana irakurrittakuan
> oso desegokixa begittandu jatan. 20 euro balio dau txartelak eta %30eko
> deskontua daka ikuskizunetan, baina oreziua 5 euriotik gorakua danian.
>
> Beraz, ziņian ez, umiendako ikuskizunetan be ez.

Zinian bai, ala?
Holaxe diņo artikuluan. Eta zinia 5 eurotik gora izaten da
(astelehenetan izan ezik).

> Parra urtetzeko ikuskizun
> guztietara juan bihar. Hil honetan, uste dot bakarra daguala deskontuduna 8
> Īko bat dago, bestiak 5ekuak dira eta.

Parra urtetzeko, 60 euro gastau bihar.

Nik ez dot uste inoiz heltzen naizenik.
Baina, biharbada, horixe da txartel honen helburua: kultur kontsumua sustatzia.
Behin txartela atarata, Coliseora gehixagotan juatia.

Antzerki Jardunaldixak be, ez dakit sartuko diran (Udalak antolatutako
ekitaldixendako da deskontu-txartela).

> Donostia Kultura bazkide txartela DUAN da! Eta ikuskizun kopurua askoz
> handiagoa da!
> http://www.donostiakultura.eus/index.php?option=com_flexicontent&view=items&cid=69&id=957&Itemid=109&lang=eu
> Egia da deskontua %10 dala, baiņa duan izanda, askoz hobeto! Gaiņera,
> gipuzkuarra izanda be etara leike. Nik egin bihar dot!
>
> Hori bai, bixak ala bixak dake Kutxabankeko komisiņua! Hori bai lotsagarrixa
> eta 0,90 sarrerako irabazi Kutxabankek ezer ez egittiagaittik! Lapurrak!

lapurretia.
makinen lana garestixagua gizakixona baino.

> Ermuan, adibidez, kulturetxian erosi leikez zuzenian sarrerak, iņungo
> komisiņorik pagau barik edozelango bankuri! Hori bai!

Eibarren be bai, e?
Coliseuan (ordutegixak gora-behera).

a.