[eibar] Coliseo txartela eta Donostia Kultura txartela

Or, Urt 20, 16:29:36, CET 2017

Barkatu, Asier! Txarto begiratu neban ziņiana.

Uste dot, dana dala, txartela merkiagua izan biharko litzakela, edo duan
Donostian moduan.

Hamen ordu bete lehenago egoten da zabalik. Ermuan kulturetxian danez,
goizeko 9retatik gabeko 9eratara. Oso desberdina. Gaiņera, hiruhilabeteko
egitaraua etaratzen dau Ermuko antzokixak, eta errezagua da jakitzia zer
daguan. Eibarren, ostera, hilleko aldizkari horrek galtzeko baiņo ez dau
balio! Dana ezin da!

leire n

Asier Sarasua<asarasua a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2017(e)ko
urtarrila 17 18:39):