[eibar] Arrate, Santa Kurutz eta Kalamua Eremuak Babesteko eta Zaintzeko Plan Berezia

Gari Araolaza gari a bildua eibar.org
As, Urt 24, 13:18:33, CET 2017

Ane, nik ere ez daukat gaiaz ideiarik ere ez, eta gaiaz konkretuki
eztabaidatzeko gai ez naiz ikusten. Orokortasunean mantentzen saiatuko
naiz..

> Udalak baditu lurrak Arrate inguruan. Uste dut haien inguruan herritar
> guztiek dutela erabakitzeko eskubidea. Lur pribatuetan zer egin, ordea, ez
> dut uste herritar guztiek erabaki behar dutenik; baldin eta Udalak erosten
> ez baditu eta pulbiko bihurtu.

Honekin ez nago ados. Nire lur pribatuak direlako ezin dut edozer egin.
Beste gauza bat da nire onarpena beharko dela nire lurretan zerbait
egiteko. Alde bietako (publikoa vs. jabe pribatua) akordioa beharko da
beraz.

> Beste bide-orririk dagoen galdetzen duzu, baina ez dakit zer esan nahi
> duzun horrekin? Beste aukerarik? beste planik?

Bai, ea beste proiekturen bat edo erabakiak hartzeko beste bide-orri bat
edo beste zerbait dagoen. Zuk esan duzu jabe asko ez dagoela ados, eta
jakin nahi nuke ea zein iritzi edo zein plan duten.

> Baina berriro diot, ez nago oso jantzita kontu honetan. Badakidana da
> Andirao elkartea behintzat ez dagoela alde.

Nik ez nekien ere Andirao elkartea existitzen zenik. Pentsatzen dut
baserritarren elkarte bat izango dela.

(Aspaldiko partez debatetxoa. Biba!)

Gari