[eibar] Akebai Eibar

Asier Sarasua asarasua a bildua gmail.com
Al, Eka 5, 09:21:51, CEST 2017

kaixo,

Akebai izenan inguruan zeuen kejia eta kezkia azaldu zenduen lagun batzuek.
Nahi izan ezkero, alkartu eta berba eitteko proposamena egin genduan.

Zuetako batzuekin adostu ostian, hitzordua ipini dogu bixar arratsalderako,
Portalean, iritzixak trukatzeko.

Inork agertu nahi badau, hortxe gonbidapena: bixar, martitzena 6,
arratsaldeko 7etan, Portalean (2. solairuan).

a.

Aintzane Agirrebeña , Eibartarrak-en bidez<eibartarrak a bildua postaria.com>
igorleak hau idatzi zuen (2017(e)ko maiatza 25 10:17):