[eibar] Ostadar Bandera gaur Eibarren (akaso!)

Ost, Eka 28, 11:30:58, CEST 2017

Udaletxe parean 13:00etan, mastilean.

Udaletxean ez dira jartzen banderak. Ez Errepublika espainolarena, ez
hau. Eibar KEarena da azken urteotan, nik dakidala, balkoian jarritako
bakarra.

Balkoian egunero daude Eibarkoa, Ikurriņa eta espainola.
josu

leire narbaiza arizmendi<txargain a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2017(e)ko ekaina 28 10:53):