[eibar] Akebai Eibar

Oier Gorosabel Larrañaga txikillana a bildua eibar.org
Ost, Eka 28, 15:41:11, CEST 2017

Ta? Ze? Dana ondo? Lortu dozue zorixoneko rekorra?

Euforia poziktibo/kolektibua pasatzen jatsuenian kontau mesedez, zetan
geratu dan izenan asunto hori. Imajinatzen dot "omertá" tipoko bat egon
dala azken astietan, "eibartarrak" zerrendan honen kontura dagon
ixilttasun sepulkralakin nik hori ulertzen dot behintzat. Baiña
diasporan bizi garanok ezin garanez billeretara juan, ez gara ezekin
enteratzen, eta nik neuk behintzat ondoezakin segitzen dot.

O.

Sosolak:

--
***