[eibar] Akebai Eibar

Oier Araolaza oier a bildua dantzan.com
Or, Eka 30, 16:06:11, CEST 2017

Bilera egin genuen bai, eta bertan izena desegoki jo genuen zenbaitek gure
iritzia agertzeko aukera izan genuen. Mosaikoaren antolaketa lanekin
burubelarri egonik, olatu hori pasa arteko pazientzia eskatu zitzaigun.
Ekitaldi horren balorazioa egiteko eta hurrengo urratsak antolatzeko bilera
izango da laster eta hor ikusiko da ea zerbait planteatzen den izenaren
inguruan.

Oier.

2017 eka. 28 15:43 erabiltzaileak hau idatzi du ("Oier Gorosabel Larrañaga"
<txikillana a bildua eibar.org>):