[eibar] Gabonetarako elkartasunezko opariak

As, Urr 31, 13:40:16, CET 2017

Aupa!
Oso berandu nabil , badakit, baina mezu zaparrada baten azpixan geratu
jatan hau!
Tira aukera baneuka ondiokan eskatzeko nik Irati otarra eta "Behin bazen
ikastola" CDa

Milla esker eta barkatu!

leire

Oier Araolaza<oier a bildua dantzan.com> igorleak hau idatzi zuen (2017(e)ko urria 6
10:36):