[eibar] Gabonetarako elkartasunezko opariak

josu garate arkitetua a bildua dantzan.com
As, Urr 31, 13:55:07, CET 2017

Hau ez da eskaerak egiteko foroa baina, zeu izanda jasoko dizut eskaera...
;-)

aRKITETUa

leire narbaiza arizmendi<txargain a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2017(e)ko urria 31 13:40):