[eibar] Gabonetarako elkartasunezko opariak

As, Urr 31, 14:01:17, CET 2017

Barkatu!!!! Azken mezuari baino ez detsat erantzun, konturatu barik nora
zoian!

Millesker, arkitektu yauna!

leire, hanka-sartzaile profesionala

josu garate<arkitetua a bildua dantzan.com> igorleak hau idatzi zuen (2017(e)ko
urria 31 13:55):