[eibar] Serafin Berrian

Oier Araolaza oier a bildua dantzan.com
Or, Ira 1, 19:35:35, CEST 2017

Nik ere oso gustura irakurri dut elkarrizketa.

Webgunean, iruzkin batean, batek dio "Egurra ematen dio mundu guztiari". Ez
zait hori iruditu niri. Konsigna eta sektarismoetatik aparte igeri egitea
zein zaila izan den erakusten du, baina, gutxi batzuk izan dutela
horretarako gaitasuna. Eta kritikak (bai politikoak, bai ikastola eta
euskararen inguruan egindakoak) pertsona konprometitu, zintzoa eta
botere-nahirik gabekoak egiten dituenean, ba, entzun eta aintzat hartzea
besterik ez dela geratzen.

oier.