[eibar] Fernando eta Arrate irratia

Ast, Ira 7, 15:23:46, CEST 2017

Zerrendako mezu batzuetan falta zait <3 botoia.

Nik kotxean jartzen dut tarteka. Eguneko "emisioa" amaitzeko minutu apoteosikoak gustatzen zaizkit. Arrateko Ama + Agur Jaunak + Euzko Abendaren Ereserkia + kanpaiak... eta agurra, musika hurrengo egunerarte.

Nik ere oroitzen dut gabaz CD rallatuez, behin eta berriro gauza bera entzuten. Karkar

1959tik... Long live Arrate irratia!

Josu

Enviado desde mi iPhone