[eibar] Oier A Berrian

Al, Ira 11, 20:59:33, CEST 2017

Aupa, lagunok
Beste zerrendakide bateri alkarrizketia Berrian. Oinguan, Oier Araolazari,
eta portadan, gaiņera.
Oso interesgarrixa, eta hausnarketa batzuk biribillak!
Generuaz eta dantzaz Oierrek esan dabenakin oso ados
"Uste dut gure ibilbideak ere oso baldintzatuta daudela gure generoagatik,
eta ez dela kasualitatea euskal dantzan dantzarien gehiengoa emakumeak
izatea, baina koreografo, irakasle, zuzendari... hau da, ardura eta botere
postuetara joanda, gizonezkoak aurkitzea. Hori ezin dugu naturalizatu. Ni,
behintzat, gizonezko pribilegiatu gisa, behartuta sentitzen naiz etengabe
posizio pribilegiatu hori kolokan jartzera. Edozein lanetan ez naiz izan
inguruan nituen emakumeak baino hobea. Hala ere, arreta handiagoa eskuratu
dut."
Leire N