[eibar] 20 urte bete ditu zerrenda honek

Asier Sarasua asarasua a bildua gmail.com
Ast, Api 19, 08:38:51, CEST 2018

zorionak, ba!

Penia artxibo zati haundi bat galdu izana. Uste dot oindiokan ez
detsagula emoten nahikua garrantzi (oro har diñot, gizartiak) artxibo
digitalak zaindu eta gordetziari.
Inoiz baino informaziño gehixago sortzen dogu, baina esango neuke
gehixen-gehixena ez dala gordeko etorkizunerako. Alabiari be esaten
detsat: milaka argazki ataratzen dittue lagunen artian, baina 10 urte
barru ez dabe eukiko bakar bat bez. Webguniekin, blogekin, sare
sozialekin, posta-zerrendekin... be bardina gertatuko da. 30 urte
barru, sortu dogun informaziño gehixena, galduta egongo da.

Hobeto, biharbada.

Eta behin arkeologia digital pixkat eitten hasitta, Luistxok 15 urteko
kronikia be idatzi zeban. 5-10-15 urteko kronikak, Luistxo. 20 urtekua
be egin biharko dozu...

https://sustatu.eus/1050494040 (5)
https://sustatu.eus/1208359242 (10)
https://eibar.org/albisteak/eibartarrak-posta-zerrendak-15-urte-bete-ditu (15)

Blog komunitatiak, barriz, 15 eingo dittu laster.
10 urteko kronikia be ein genduan 2014an:
https://eibar.org/blogak/sarasua/eibarorg-komunitatea-2004-2014-eibarnauton-historia-txikia
https://eibar.org/blogak/sarasua/eibarorgek-10-urte-kronika-moduko-bat

a.

Josu Mendicute<josumendicute a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2018(e)ko apirilaren 18(a) 14:27):