[eibar] 20 urte bete ditu zerrenda honek

marijo deogracias marijodeo a bildua gmail.com
Al, Api 23, 15:04:08, CEST 2018

Hasteko zorionak zuek danoi! Ni zerrendakide voyeurra naiz, eta munduari
konektauta egoteko  ondo etortzen zait zerrenda hau, ikasteko eta
egunerokotik piska bat distraitzeko ere bai.
Asier, diozun horrek zer pentsatua eman dit: galduko dugulako gure memorian
gordeko ditugun gertaera eta pasarte askoren lekukotza diren argazki, testu
eta bestelakoak.
Zela izango da gerora egingo den pertsonaien edo gertaeren inguruko
ikerketa, dokumentu originalak digitalak zirelako desagertzen direnean?
Gure aitxak mugikorrarekin ateratzen ditxuan argazki asko paperera pasatzen
ditu eta markua jartzen die, bistara izateko-edo. Jakina, selfiekin ez du
hori egiten, ezta jatetxeetako platerren argazkiekin ere!
Bo, zuen agurtzeko balio dezala mezu honek.
Marijo