[eibar] killer Markos Zapiain

Zapiain Markos mzapiain a bildua gmail.com
Ost, Eka 20, 09:26:46, CEST 2018

Eskerrik asko, Oier eta Ane. Ordu asko pasa nituen elkarrizketa hura
prestatzen. Institututan txarto nenbilen, sufritzen: klasea ematen hasi eta
ahotsik gabe gelditzen nintzen. Ikasturte hartan ezin izan nuen "Las
Divinas" edo "Jainkotiarrak" izeneko ikasle kuadrilla bat gobernatu.
Medikuak azaldu zidan aitaren heriotzaren dolua pasatzen ari nintzela eta
Ventolín errezetatu zidan. Elkarrizketa publikoaren egunean, Bilbotik
Donostiara autobusez, Amararaino, eta, San Telmora bidean, tren geltokiko
komunetan Ventolín pilo bat esnifatu nuen. Tourrak irabazteko,
elkarrizketak egiteko... ia inoiz ez dator txarto Ventolín.

Hau idatzi du Ane Urkiola (aneurkiola a bildua gmail.com) erabiltzaileak (2018 eka.
18, al. (10:24)):