[eibar] Asteburuan Errementari pelikula Eibarren

Or, Mar 2, 11:37:11, CET 2018

Ederto! Baiņa txarto ez badot aittu, erderaz be emongo dabe, eta orduan,
euskerazko bersiņua azpitituloduna izango da?
Hala bada, ez daka zentzunik!
Noizko euskera hutsian?
Handia hala ikusi neban, baiņa ez Eibarren.

leire n

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Virus-free.
www.avg.com
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

Josu Mendicute<josumendicute a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2018(e)ko
martxoaren 2(a) 11:07):