[eibar] Eibar.org eta wikipedia.

Ost, Urr 3, 09:57:18, CEST 2018

Aspaldiko, lagunok!
Googlek dakan alerta sistema horrekin jakin dot wikipwdian sarrera bat egin
destela! 😱😱😱
Begiak talo eginda, zurtuta geratu nintzen!!!! Benetan!!!! Zer dala eta ni
wikipedian???? Era berian, pentsau neban ni egonda, beste inguruko batzuk
be egon bihar zirala. eta laztanok, zuetako batzuk be agertzen zarie!
Jakiña, idazle konsagrauak bazagozie: Xabier, Markos, Julen,...
Baitta ilustre beneragarrixa be: Serafin
Aintzindarixak: Luistxo eta Muniozguren
Presidentiak be bai: Elena eta Asier S.
Eta Eibar.org-k sarreria daka, jakiña!
https://eu.wikipedia.org/wiki/Eibar.org
Sarrera horretan Iturri estimatuak be badaka. Baiña klikatu eta ez da, ba,
karrerista gazte bat agertzen???
Ba, jakin deizuen! Wikipediaren domináziñùa haisitta dago!!!!
leire, wikipedian