[eibar] Eibar.org eta wikipedia.

Ost, Urr 3, 11:19:31, CEST 2018

Ai, ama! Haluzinatuta nenguan! Zeiñek egin ete dau? Gaiñera, konturatu
nintzan Elena eta nire erretratuak egun berekuak dirala.
Begiratu nebanian, Ogrosabelena ez zeguan.
Euskeria zuzendu egitten dot sartu eta txarto daguala ikusten dodanian,
baiña ganora haundirik barik. Hartuko neuke ikastaro bat!
leire n

Hau idatzi du Luistxo Fernandez (lfernandez a bildua codesyntax.com) erabiltzaileak
(2018 urr. 3, az. (11:11)):