[eibar] Rikardo Arregi Saria eta EibarOrg

Luistxo Fernandez lfernandez a bildua codesyntax.com
Al, Urr 29, 14:25:42, CET 2018

Ohore handia izan zen neuk denon izenean saria jasotzea. Hemen kronikatxo
bat:

https://eibar.org/albisteak/eibar-org-ek-saria-jaso-du-euskal-komunikazioaren-mugarri-izateagatik

Hor daude, saridun guztien zerrenda, argazki parea, eta nire eskertza
berbak idatziz eta bideo pasartean.

eskerrik asko
Luistxo