[eibar] Eibar eta kotxeak

Gari Araolaza gari a bildua eibar.org
As, Ots 12, 08:50:16, CET 2019

Leire, ni zurekin bat nator gauza gehixenetan.

Diru guztiak kotxedunen alde gastatu dira, eta oinezkoen eta garraio
publikoaren alde ezer gutxi.

Soluzioan ez gaude ados. Ni kotxe gutxiago erabiltzearen alde, eta
horretarako kotxe jabeeri zailtasun gehiago jartzearen alde. Zu hor kontra.

Gari

Hau idatzi du leire narbaiza arizmendi (txargain a bildua gmail.com) erabiltzaileak
(2019 ots. 11, al. (20:14)):