[eibar] bababaltza eta gindillia

Al, Urt 28, 20:05:08, CET 2019

KOntua da, neretako baba baltzak ez dira hórrek, gurian baba baltzak babak
dira, hemenguak bertakuak, gaztalaniazko "habas".
Eta baba gorrixak (erretratukuak gurian baba gorrixak dira) ez dira jan
gindillekin, nik hori menuko tabernetan ikusi neban lehenenengoz,
Eta gindillak jaten dira, e? Nahiko riojanuak gara alde horretatik :-)
leire, riojania

Hau idatzi du Oier Gorosabel Larrañaga (txikillana a bildua eibar.org)
erabiltzaileak (2019 urt. 28, al. (17:24)):