[eibar] Quesada

Al, Mar 11, 14:11:20, CET 2019

Oso interesgarrixa, Oier. Dato ezezagunak neretako, eta imajinatzen dot
aitxan kidia izango zala (artikuluak aittatutako ixa guztiak baziran-eta).
Eta Serafiñek Carabanchelen ezagutu bazeban Euskatiok be bai.
Milla esker
leire n

Hau idatzi du Serafin Basauri (serafinbasauri a bildua gmail.com) erabiltzaileak
(2019 mar. 11, al. (13:59)):