[eibar] Zer giro?

Al, Ots 17, 17:45:38, CET 2020

Desastre hutsa! Gaizkixago ezin da egin! Gauza larregi agerixan laga dittu:
emergentzixa-plan eza, helikopterorik ez sutiak amatatzeko, amiantuana,
emergentzietako bihargiņak babes barik, protestan zebillen jendia iraindu,
guzurrak (airia ona da), Elgetakuak ahaztuta, inprobisaziņua, kaosa,
desagertutakuen famelixekin enpatia falta hori, bertan Berrian eta Euskadi
irratianegon diran kamioilarixen testigantzak... Itzela, eta Arriola esaten
berak be gure aire bera arnasten dabela! Fraga Palomaresen!
Ni hasarre, minduta, triste nago. Atzo eztarrian gustu txarra, pasa dan
astelehenian moduan. Herrixa hutsik
Eta kezkatuta, ze hķnek konpondu bihar badittue gure arazuak, ederto
gabiz!

leire, sarraskijalea

Hau idatzi du Ane Urkiola (aneurkiola a bildua gmail.com) erabiltzaileak (2020 ots.
16, ig. (23:52)):