[eibar] Gps-ia euskaraz?

Or, Urt 10, 23:41:50, CET 2020

Tomtom-erako euskerazko bersiņuak grabau genduazen Iturrik, Amatiņok,
Ibanek eta nik ahotsak, Garik koordinatzaile eta Jatsu soiņu teknikari.
Ederto pasau genduan. Mantendu ezkerretan 😂
Eibar.org-ko portada agertzen da loturia, gutako baten ahotsa kargatzeko,
Ane
Leire, GPSieri xuxurlaka

eli laztanguren <elilaztan a bildua gmail.com> erabiltzaileak hau idatzi du (2020
urt. 10, or. (19:15)):