[eibar] Gps-ia euskaraz?

Ane Urkiola aneurkiola a bildua gmail.com
As, Urt 14, 10:00:23, CET 2020

Mila esker! Baina mobilian instalau leike?

*          Ane Urkiola ** | Komunikazioa *
*| Ikus-entzunezko Produkzioa & Zuzendaritza **|*
*      aneurkiola a bildua gmail.com <aneurkiola a bildua gmail.com> | 639976232*

El lun., 13 ene. 2020 a las 16:07, leire narbaiza arizmendi (<
txargain a bildua gmail.com>) escribiķ: