[eibar] Gps-ia euskaraz?

As, Urt 14, 12:03:08, CET 2020

Ane, badago aplikaziņo bat telefonorako aginduak euskeraz emoten dabena.
Nik erabili izan dot eta beti ondo. Mapa, baina, ez jata gustatzen. Waze
daka izena.
Egin aproba
Leire, ez wazekoa 😎

leire narbaiza arizmendi <txargain a bildua gmail.com> erabiltzaileak hau idatzi du
(2020 urt. 14, ar. (11:03)):