[eibar] Gps-ia euskaraz?

Iban Arantzabal iarantzabal a bildua goiena.eus
As, Urt 14, 12:39:45, CET 2020

Nik, ostera, beti erabiltzen dot horixe.

Radarrak be esaten dittu nun daren. Eta baitta polizia, istripuak... Oso
ondo dago. Gaur gaurkoz, Googlerena dala esango neuke, nahiz eta sare
komunitario moduan-edo sortu zan. Berez, wazelariekin harremana be izan
zeinke. 8 urtian darabilt Waze.

Nik datsegit Waze.

Iban (eta Leireren ahotsa balego haretxekin fango nintzan nora-nora:-)

Hau idatzi du leire narbaiza arizmendi (txargain a bildua gmail.com) erabiltzaileak
(2020 urt. 14, ar. (12:03)):

--

*-------------Iban Arantzabal Arrieta*
Goiena Komunikazio Taldea Koop. E.

GOIENA KOMUNIKAZIO TALDEA KOOP. ELKARTEAK datu pertsonalak babesteko
araudia betetzen du.
Kontsultatu gure pribatutasun politika.
<https://goiena.eus/pribatutasun-politika/>

--