[eibar] Arrate Ibargutxi

Al, Urt 20, 16:16:54, CET 2020

Artikulua da aitortzia, bale. Baiña zeozer gehixago egin biharko litzake.
Materixalak atalian Arraterenik ez dago. Egoibarra.eus-era jo dot, baiña
bertan nun agertu diran ipoiñok baiño ez da agertzen. Lastimia da

leire

Hau idatzi du Asier Sarasua (asarasua a bildua gmail.com) erabiltzaileak (2020 urt.
20, al. (08:44)):