[eibar] Sagartegieta

Gari Araolaza gari a bildua eibar.org
Ast, Eka 11, 11:46:41, CEST 2020

Sagartegieta jauregiaren egoera herritarrok ahaztuta daukagu, baina gaur
kasualidadez aurkitu dut Javier Martin Lapeyra badabilela idatziak egiten
eta instituzioei galderak egiten, ea zerbait mugitzen den. Azken albistea
aurtengo otsailekoa, Jaurlaritzatik erantzun diote. Bertan daude idatziak
eta jauregiaren egoeraren argazkiak

http://javitxooo.blogspot.com/2011/06/sagarteguieta.html?m=1

Mezu honek balio beza gaia pixka bat astintzeko, baina ez dirudi inondik
mugimendurik dagoenik, eroriko da halako batean eta kitto. A otra cosa
mariposa. "Erakundeen" ardura izango da, baina baita jabeena eta
herritarrona ere bai.

Bide batez, atzo ikusi nuen sarean Indianokua jauregiaren argazki bat.
Argazki hori ikusi gabe neukan:
https://twitter.com/Eibarreses/status/1270450038997766144

Gari