[eibar] Sagartegieta

Oier Gorosabel Larrañaga txikillana a bildua eibar.org
Ast, Eka 11, 13:23:14, CEST 2020

Sarteikua bai, begibistakua da: ondare ale askoren modura, gauza
pozgarri eta interesgarrixa beharrean, iñori interesatzen etxakon
"marroi" bat da. Batek baiño gehixago arnasa hartuko dau behingoz
jausten danian.

Indianokuan argazkixa neretako be barrixa da. Errekiakin batera
Ariatzako ariatzia estali barrikua, imajinatzen dot. Suelo urbani$$$$able!

O.