[eibar] Ego ibar geografikua

Gari Araolaza gari a bildua eibar.org
Iga, Mar 8, 17:30:09, CET 2020

Aupa Oier,

Badirudi behar dozuna OpenStreetMap-eko estilo jakin batean egindako mapa
dala. Hau da, mapa bat, nun errepide edo eraikinak ezkutatuta dauden baina
erreka eta beste ezaugarri topografikoak bistan dauden mapa bat.

Bila ibili naiz eta gehien gerturatzen dena, TopOSM da, mapa topografikoa.
Baina tamalez AEBtakoa bakarrik da, eta ez dauka Europarik hor
http://toposm.ahlzen.com/

Hau gertatzen denean, onena izaten da norberak sortzea horretarako mapa
estilo bat. Onena horretarako Mapbox izaten da eta bere Mapbox Studio
tresna https://www.mapbox.com/mapbox-studio/ Hor aukeratzen dira
errepideen, ibaien edo kaleen koloreak lerro lodierak eta abar. Kontua da,
Wikipedian erabiltzeko baimenekin igual ez dala bateragarria Mapbox. Hori
inbestigatu behar...

Beste aukera bat https://www.naturalearthdata.com/ izan daiteke. Ez dut
lizentzia ondo irakurri, baina toki guztietan Free esaten duenez posible da
mapen lizentziak bat etortzea Wikipediarekin. Hainbat estilo desberdin
daude eta deskargatu leikez, zure kasuan egokiena "Raster" mapa
deskargatzea izan leike.

Eta bukatzeko, nik Wikipedian bertan bilatuko nuke. Ziurrenez egongo dira
mapa topo-hidrografikoak egiteko tresnak edo taldeak prest. Datuak
OpenStreetMap-etik hartu leikez arazorik gabe, baina kontua da kolorea
ematea, mapan nahi ez duguna ezkutatzeko lana hartzea eta abar...

Gari

Hau idatzi du Oier Gorosabel Larrañaga (txikillana a bildua eibar.org)
erabiltzaileak (2020 mar. 7, lr. (09:44)):