[eibar] Eibar aipatzen da bi liburutan

Asier Sarasua asarasua a bildua gmail.com
Lar, Mar 21, 21:09:50, CET 2020

Elenak:
> Kasualitatez, irakurri ditudan azken bi liburuetan aipatzen da Eibar, eta, nola ez, bitxikeria horren berri izan behar zuen eibartarren zerrendak, nahiz eta zuetako askok ziur jakitun zareten honez gero.
>
> Bata: Aitaren etxea, Karmele Jaiorena.
> Protagonistak Eibarren pasa zuen haurtzaroa, eta nerabe zela, aitaren tailerra Gasteiza lekualdatu zutenean, bertara joandakoa bizi izatera.
> [...]

Karmele Jaiok harremanen bat daka Eibarrekin?

"Musika airean" irakorri netsan oin dala gitxi, eta esango neuke han
be Eibar aittatzen zala (ziharka bazan be); edo euskera kontuengaittik
irudittu jatala Eibar inguruko zeozer aittatzen zebala.

Gurasuak lekittarrak ei dittu...

a.