[eibar] Koronabirusa: 3 kontu

Luistxo Fernandez lfernandez a bildua codesyntax.com
Ost, Mar 25, 07:50:53, CET 2020

Ane Urkiolak:

Bixar hasiko banaketiakin. Momentuz Eibarren 12 pertsona gauz boluntario
> sare honetan. Bixar emongo doskuez maskarilla, guante eta materiala.
> Suposatzen dot neri Urkizu tokauko jatala. Urkizun egoera berezixan dagoen
> pertsonarik ezagutuz gero, esan. Guk amama ta aitxitxa dakaguz ixa 90
> urtekuak etxetik urten ezinda (adina eta patologiak).

Oso ondo Ane. Eskerrik asko. Zeure bezero zerrendan neure anaixa nausixa
egon zeikien (69 urte, diabetiko, eta emaztea gazteago 65 urtekin baina
ahul hura ere), baina ez du nahi. Haserrealdi bat gehiago etxean egun
tentso hauetan.

> 2)Zentruan bizi zarienok: badakizue denda ekoogikuak/belar-dendak zabalik
> daozen? Bitamina batzun bila nabil. Udaberrixa, pandemia eta anemia,
> hirurak juntau jataz. Badau hamen aditurik gai honetan?
>
> Uste dot lehenengo galdera Gurutze Gorrian egin behar zenukeela. Lehen
babesak, osasungintzako langileentzat. Baina gero zuentzat, boluntarioak,
eta boluntarioen beharrak asetzea inportantea da. Guanteak ez dituzu
etxetik eruango, jasoko dituzu zerbitzu honetan. Bitaminekin, posible bada,
berdin behar lukeela uste dut.

Atera argazkia taldearena, ondo babestuta zaudetenean lanerako prest.

Eta bide batez, animo Elena Laka, ospitaleko frenteko infiltratua!
(lengoaia belikoaren kontrako iritziak nagusi dira, bai, baina nik sentizen
dut pixkat "erresistentzia" egiten egongo banintz moduan)

--
Luistxo Fernandez - LFernandez a bildua codesyntax.com

CodeSyntax (+34) 943 821 780
675 706 553
http://www.codesyntax.com
Azitain Pol. 3-K