[eibar] Koronabirusa: 3 kontu

Oier Gorosabel Larrañaga txikillana a bildua eibar.org
Ost, Mar 25, 08:13:56, CET 2020

Nik be hizkuntza militarra erabiltzen nabil egunotan. ;-)
Erretaguardixan gagozenon osasuna mantentziari buruzko burruka gorrixan
nabil, eta! http://abante.eus/cuentecito-pequenito/ ("gauza
garrantzitsuetan" dabillen gizartiak ahaztuta dittuanak)

Gaiñera polizia militarizatuak eten barik gogoratzen desku hori. Neri
behintzat, errekauetara urtetzia tokatzen jatanian (astian 2/3 bidar)
pare bat kontrol eta checkpoint pasatzia tokatzen jata, barrena.

O.